  • 1. Data: 2003-08-20 09:22:23
    Temat: [mBank] - KK - blad systemu
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Wlasnie przed chwila zmienilem sobie (w zmien parametry)
    limit karty z przyznanych 3600 na 10000 (z uzyciem kodu jednorazowego).
    Pani z mLinii przyznala, ze jest to blad ich systemu i nie powinno byc takiej
    mozliwosci - przywrocili mi z powrotem poprzednie limity.
    Ciekawe, ze w dalszym ciagu moge sobie zmienic ten limit na maksymalny :)

    Marcin

  • 2. Data: 2003-08-20 10:00:11
    Temat: Re: [mBank] - KK - blad systemu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jackowski wrote:
    > Ciekawe, ze w dalszym ciagu moge sobie zmienic ten limit na
    > maksymalny :)

    Nie ma tego niestety w Multi ;)
    ale chyba zmieniasz nie limit karty tylko autoryzacyjny - wiec... :)
    Tak czy inaczej to blad.

  • 3. Data: 2003-08-20 10:10:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhvgho$6g6$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Nie ma tego niestety w Multi ;)
    > ale chyba zmieniasz nie limit karty tylko autoryzacyjny - wiec... :)
    > Tak czy inaczej to blad.

    Jesli autoryzacyjny, to dlaczego blad?!

    Jesli limit zadluzenia, to blad, ale nieuciazliwy dla klienta :)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-08-20 10:18:22
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nie ma tego niestety w Multi ;)
    > ale chyba zmieniasz nie limit karty tylko autoryzacyjny - wiec... :)
    > Tak czy inaczej to blad.

    No jaki tam blad :-))
    Sam ustawialem limit autoryzacyjny ponad limit kredytowy bo dokonalem
    recznej nadplaty coby miec wiecej srodkow na wyjazd.

    Zakladajac wiec, ze autro watku ma limit w wysokosci owych 3,600 pln
    ale np. chce dokonac w najblizszy miesiacu wydatkow za 8k pln robi
    reczna nadplate 4,400 pln i zeby nie dostac odmowy autoryzacji ponad
    3,600 zmienia limity autoryzacyjne na 10,000 :-) Albo tez chce kupic
    telewizor za 5,000 pln wiec doplaca 1,500 i ustawia dzinny limit
    autoryzacyjny na 5,500 i wszystko gra!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-08-20 10:52:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhvi35$r0o$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

> [...]
    > 3,600 zmienia limity autoryzacyjne na 10,000 :-) Albo tez chce kupic
    > telewizor za 5,000 pln wiec doplaca 1,500 i ustawia dzinny limit

    No wlasnie. Zauwazylem z wlasnego doswiadczenia oraz z relacji, ze mLinia
    bardzo chetnie przyznaje sie do bledow mBanku tam gdzie ich nie ma, i vice
    versa ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-08-20 11:03:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > No wlasnie. Zauwazylem z wlasnego doswiadczenia oraz z relacji, ze
    > mLinia bardzo chetnie przyznaje sie do bledow mBanku tam gdzie ich
    > nie ma, i vice versa ;)

    Blad informacyjny - dla uscislenia.
    Nie funcjonalny - bo limitu karty nie zwiekszamy.

  • 7. Data: 2003-08-20 11:30:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhvk7p$fu1$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Blad informacyjny - dla uscislenia.

    Bez przesady: w najgorszym razie niedoprecyzowanie, ale tez nie ma tyle
    miejsca w serwisie transakcyjnym. Jest limit dzienny i miesieczny, wiec
    wiadomo, ze chodzi o autoryzacyjny, a po kliknieciu na ikonke "?" jest to
    szczegolowo wyjasnione.

    > Nie funcjonalny - bo limitu karty nie zwiekszamy.

    Limit karty zwiekszamy: autoryzacyjny.
    Nie zwiekszamy limitu zadłuzenia.

    Oba sa limitami karty, nie?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-08-20 11:53:12
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > miejsca w serwisie transakcyjnym. Jest limit dzienny i miesieczny, wiec
    > wiadomo, ze chodzi o autoryzacyjny, a po kliknieciu na ikonke "?" jest to

    No to dlaczego serwis mBanku przywrocil mi domyslne limity?
    Gdyby to podwyzszanie limitu bylo dopuszczalne to nie musieli by tego robic.

    > Limit karty zwiekszamy: autoryzacyjny.
    > Nie zwiekszamy limitu zadłuzenia.
    >
    > Oba sa limitami karty, nie?

    Nazwany przez Ciebie "limit autoryzacyjny" nazywany jest w systemie
    mBanku "maksymalny limit dzienny" i odnosci sie wlasnie do limitu zadluzenia
    W "zmien parametry"->"zmien limity"->"Transakcje bezgotówkowe" mam jak byk:

    Rodzaj limitu : Transakcje bezgotówkowe
    Maksymalny limit dzienny : 10000 PLN
    Obecny limit dzienny : 3600 PLN

    i moge obecny limit zmienic na nowy 10000 PLN

    o co w tym wszystkim chodzi? :)

    Marcin

    p.s. przy probie wprowadzenia wyzszego niz maksymalny limitu
    dostaje komunikat "Nowy limit dzienny musi byc dodatni oraz
    mniejszy od maksymalnego limitu dziennego" co powinno raczej brzmiec
    "Nowy limit dzienny musi byc dodatni oraz nie wiekszy niz maksymalny
    limit dzienny". ale moze sie czepiam - matematykiem nie jestem :)

  • 9. Data: 2003-08-20 12:20:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhvnbq$7vj$...@a...news.tpi.pl,
    Marcin Jackowski <m...@p...pl>:

    > No to dlaczego serwis mBanku przywrocil mi domyslne limity?

    Nie rozumiem? Jaki serwis?
    mLinia? Bo ją o to prosiles (wynika z Twojego oryginalnego postu).

    > Gdyby to podwyzszanie limitu bylo dopuszczalne to nie musieli by tego
    > robic.
    Czego robić?
    Jest dopuszczalne.

    > Nazwany przez Ciebie "limit autoryzacyjny" nazywany jest w systemie
    > mBanku "maksymalny limit dzienny" i odnosci sie wlasnie do limitu
    > zadluzenia
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Ja widze cos przeciwnego:

    http://demo.mbank.pl/pomoc/kk/limity-k2.html

    > W "zmien parametry"->"zmien limity"->"Transakcje
    > bezgotówkowe" mam jak byk:
    >
    > Rodzaj limitu : Transakcje bezgotówkowe
    > Maksymalny limit dzienny : 10000 PLN
    > Obecny limit dzienny : 3600 PLN

    No i? Gdzie tu jest cos o zadłużeniu? Kliknij na pomoc kontekstową.

    > i moge obecny limit zmienic na nowy 10000 PLN
    >
    > o co w tym wszystkim chodzi? :)

    Poczytaj sobie pomoc.

> [...]
    > mniejszy od maksymalnego limitu dziennego" co powinno raczej brzmiec
    > "Nowy limit dzienny musi byc dodatni oraz nie wiekszy niz maksymalny

    Scisle rzecz biorac masz racje, ale to zupelny drobiazg.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-08-20 12:52:33
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Nie rozumiem? Jaki serwis?
    > mLinia? Bo ją o to prosiles (wynika z Twojego oryginalnego postu).

    tak mLinia - i to sami z siebie - ja ich o to nie prosilem
    zrobili to po moim stwierdzenie, ze udalo mi sie ten limit zwiekszyc
    kiedy pani z mLini przysiegala, ze jest to niemozliwe, a ja udowodnilem,
    ze jednak jest - pani "znikla" na 7 minut po czym limity zostaly "zresetowane"
    do domyslnych (pierwotnych) - zmienil sie rowniez do domyslnego
    limit wyplat gotowkowych ktory mialem obnizony...

    > Czego robić?
    > Jest dopuszczalne.

    no zmieniac mi bez mojej zgody (i kodu autoryzacyjnego) tych limitow
    no fakt - nie podali mnie na razie do sadu, ani nie zabrali karty ale
    jestem jakos przekonany, ze jednak nie bylo to dopuszczalne

    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > Ja widze cos przeciwnego:
    >
    > http://demo.mbank.pl/pomoc/kk/limity-k2.html

    > Poczytaj sobie pomoc.

    hmmm, no to teraz wiadomo troche wiecej - tylko dlaczego mLinia spanikowala?
    az tak sie tam nie znaja??

    Marcin