  • 31. Data: 2020-06-19 20:41:33
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 19:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.

    Ale jak się kiedyś wczytałem w regulamin któregoś banku (włączając w to
    definicje występujące na początku regulaminu) to z definicji wynikało,
    że pod nazwą Rachunek kryje się tylko coś w Banku (co oznacza w tym
    banku bo tak było zdefiniowane Bank).
    I przy warunkach dla podstawowego rachunku było, że nie można mieć
    innych Rachunków (z dużej litery - czyli w tym banku).
    P.G.

  • 32. Data: 2020-06-19 21:47:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5eecef42$0$519$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.
    >Nie wiem czy banki sprawdzaja ...
    >
    >A jak sprawdzą po roku, poinformują, ze sie nie należało, i naliczą
    >oplaty wstecznie ? :-)

    Mogą sprawdzać od razu. Nakazano założenie totalnej bazy
    rachunków. Pretekst: "złodzieje" (tzn. przedsiębiorcy) ukrywają
    na nich pieniądze potrzebne na socjal.
    Dla maluczkich: by łatwiej było spadkobiercom odnaleźć rachunki
    zmarłych.

    Może dlatego nie chcieli załozyć konta w neoBanku przelewem
    z Idei bo sprawdzili, i...

    "c. musi być rachunkiem, dla którego nastąpiła pełna identyfikacja
    tożsamości Posiadacza, tj.:
    - umowa rachunku została zawarta podczas osobistej wizyty
    Posiadacza w placówce instytucji prowadzącej rachunek, albo
    - dokonana została osobista weryfikacja tożsamości Posiadacza
    przez instytucję prowadzącą rachunek"

    "Weryfikowałem się" w Idei kilkukrotnie, kolejny wniosek
    - odrzucany, reklamacje w Idei i WBS, w odpowiedzi bełkot,
    wizyta w Idei... I tak w kółko od kwietnia do lipca 2018.
    Odpuściłem bo neoBank przestał być atrakcyjny.
    Żaden nie chciał ujawnić JAK sprawdzają. Chyba nie dzwonią
    bo po podaniu w formularzu nr konta w Idei wystarczyło aby
    odrzucić wniosek.

    Chyba pisałem na pbb w 2018.

    Arek

  • 33. Data: 2020-06-19 21:59:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Jun 2020 19:00:48 +0200, w <5eecef42$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.

    Że w Nestbanku tak jest?

  • 34. Data: 2020-06-20 13:05:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.06.2020 o 10:51, Piotr Gałka pisze:
    > W wątku obok wyczytałem, że Citi wprowadza wkrótce wymóg wydania
    > miesięcznie 500zł kartą debetową.
    >
    > To jest ostatnio jedyna debetówka jaką mam. Wygląda, że wypadało by się
    > pozbyć tego konta, aby nie być zmuszanym do 'wyrabiania normy'.
    >
    > Są jeszcze jakieś konta + debetówka za bezwarunkowe 0 z co najmniej
    > własnymi bankomatami za 0.
    > Debetówki (przynajmniej dotychczas) używam tylko do bankomatu kilka razy
    > w roku.

    Podepnę się pod temat. Zastanawiał się ktoś nad otwarciem rachunku za
    granicą? Ja mam na Słowację pół godziny. W moim banku nie miałem
    potrzeby być pewnie z rok, bo wszystko przez Internet robię. Więc co za
    różnica, gdzie mam rachunek. Zastanawiam się, jakich wad nie widzę :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2020-06-20 13:32:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:
    [...]
> [...]
    > potrzeby być pewnie z rok, bo wszystko przez Internet robię. Więc co za
    > różnica, gdzie mam rachunek. Zastanawiam się, jakich wad nie widzę :-)

    A ten słowacki bank prowadzi rachunek w PLN?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 36. Data: 2020-06-20 13:56:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przyjdzie jakaś ospa i jesteś w czarnej d... .

    -----

  • 37. Data: 2020-06-20 13:59:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 13:32, Kamil Jońca pisze:

    > A ten słowacki bank prowadzi rachunek w PLN?

    W EURO

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2020-06-20 14:03:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak było w 1939 z rachunkami Polaków w Słowackich bankach?
    Lub w 1938 w czeskich?

    -----

  • 39. Data: 2020-06-20 14:40:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 14:03, ąćęłńóśźż pisze:

    > Lub w 1938 w czeskich?
    A w Polskich?

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2020-06-20 15:16:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Jak widać, pisują tutaj ludzie o mentalności gimnazjalistów

    Z przykrością informuję, że gimnazjaliści nie istnieją.
    --
    Krzysztof Hałasa