  • 21. Data: 2020-06-19 16:26:36
    Temat: Re: Są jeszcze konta za 0?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 09:56, Piotr Gałka pisze:

    > Czyli "b. db" to "były db".

    Jak widać, pisują tutaj ludzie o mentalności gimnazjalistów - oni nie
    napiszą mBank, tylko bąk - bo według nich to jest niezwykle finezyjne.
    Gimbaza ma się dobrze, dla nich napisanie czegoś po polsku byłoby ujmą
    na honorze, oni muszą używać dziwnych i tylko sobie znanych wyrażeń. Cóż
    poradzić, cała nadzieja w tym, że może kiedyś dorosną i zaczną używać
    normalnej polszczyzny, zrozumiałej dla wszystkich. Może kiedyś nawet
    zaczną się wstydzić takiego robienia z siebie ... no właśnie - czego? ;)

    > konto z b. BZWBK

    Ooo! Czyżby to było zaraźliwe? :D

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 22. Data: 2020-06-19 16:41:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 09:35, Piotr Gałka pisze:

    > Wszelkie podatki pośrednie mają tę zaletę, że dla półgłówków zdziercą są
    > banki (bankowy), sklepy (VAT), a nie państwo.

    Bankowy podatek nie jest tak do końca pośredni,
    ale rozumiem, że chodzi (w tej zalecie) bardziej o to, kto potrąca/nalicza.

  • 23. Data: 2020-06-19 16:43:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 10:21, Piotr Gałka pisze:

    > Już chyba ponad rok temu stwierdziłem, że trzeba by zamknąć BGŻ Optimę,
    > ale nic z tym nie zrobiłem. Nawet nie wiem czy to się da wyklikać.

    Chyba da się.
    Odnoszę wrażenie, że skutecznie zlikwidowałem oba (swoje i żony) konta.
    A przynajmniej teraz, kiedy postanowiłem sprawdzić, nie mogłem się
    zalogować - wywala: błąd logowania.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 24. Data: 2020-06-19 16:48:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 18:19, J.F. pisze:

    > Ogolnie ciagle tego duzo, o ile nie bedziesz sie upieral przy
    > "bezwarunkowe 0".

    Hehe, znowu mam okazję "zaszpanować" bezwarunkowo bezpłatnym kontem z
    dożywotnio bezpłatną kartą debetową. :D
    Konto przejęte przez Santander od Deutsche Banku z kartą wziętą przeze
    mnie podczas promocji z Einsteinem. :)

    Na tej grupie jestem jedyny z takimi przywilejami! :)

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 25. Data: 2020-06-19 16:55:58
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 16:26, Akarm pisze:

    > Jak widać, pisują tutaj ludzie o mentalności gimnazjalistów - oni nie
    > napiszą mBank, tylko bąk - bo według nich to jest niezwykle finezyjne.

    Czepiasz się.
    db to pełna nazwa (tyle, że małymi literami).
    Że ja się nie kapnąłem, że b. to może być skrót od były to tylko mi
    wstyd. Czuję ujmę na mojej samoocenie.
    Ja tam nie mam nic przeciwko takiemu lokalnemu slangowi (dopóki go
    ogarniam).
    Przez długi czas nie wiedziałem co to jest krokodyl - szukałem jakiegoś
    odniesienia do symbolu, czy szaty graficznej.
    Drogą eliminacji (ale nie w głowie tylko na papierze) pewnie bym
    doszedł, ale się po prostu zapytałem i wtedy stało się jasne, że to
    pochodzi od brzmienia nazay.

    > Ooo! Czyżby to było zaraźliwe? :D

    Dokładnie :)
    P.G.

  • 26. Data: 2020-06-19 17:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    W dniu 2020-06-19 o 13:09, J.F. pisze:

    >Historycznie moja druga KK i obecnie jedyna.
    >Powiadomienia SMS (do KK i konta) też darmowe, choć to chyba nie
    >podlega pod bezwarunkową darmowość.

    Powiadomienia SMS o platnosciach maja. Przypomnienie o splacie - maja.
    Ale zeby tak powiadomic, ze splata zostala dokonana ... a tego to nie
    maja ...

    J.

  • 27. Data: 2020-06-19 17:19:41
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Nestbank - bezwarunkowe 0

    I wypłaty ze wszystkich bankomatów darmowe.

    Idea Bank też, tylko nie wiem, czy tylko dla starych klientów.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2020-06-19 18:11:39
    Od: ms <m...@w...pl>

> [...]

    > Już chyba ponad rok temu stwierdziłem, że trzeba by zamknąć BGŻ Optimę,
    > ale nic z tym nie zrobiłem. Nawet nie wiem czy to się da wyklikać.

    Nie żebym reklamował stronę, ale ja korzystam od czasu do czasu z tej strony
    https://zamknijkonto.pl/

    W BGŻ Optima da się wyklinać zamknięcie konta bez wizyty w oddziale
    tylko i wyłącznie przez internet. Sam zamykałem jakieś 3 miesiące temu.

  • 29. Data: 2020-06-19 18:52:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Grzexs napisał(a) w wiadomości: ...

    >I wypłaty ze wszystkich bankomatów darmowe.
    >
    >Idea Bank też, tylko nie wiem, czy tylko dla starych klientów.

    Podstawowy rachunek płatniczy.
    A tak się nabijałem z tej eurokomunistycznej regulacji...

    Arek

  • 30. Data: 2020-06-19 19:00:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Podstawowy rachunek płatniczy.
    >A tak się nabijałem z tej eurokomunistycznej regulacji...

    Ma wade - tylko dla osob, ktore nie maja innego konta.
    Nie wiem czy banki sprawdzaja ...

    A jak sprawdzą po roku, poinformują, ze sie nie należało, i naliczą
    oplaty wstecznie ? :-)

    J.