  • 1. Data: 2020-06-08 20:48:45
    Temat: Revolut ciężka kobyla - ponowna instalacja apki
    Od: g...@g...com

    Za podstawowa wadę Revoluta uważam brak obsługi konta przez stronę, a tylko
    w apce. Do tego wkurza mnie ciągła aktualizacja tej apki, ostatnio co dzień
    dwa. Dziś widzę zupełnie nowy wygląd apki, a przy okazji odinstalowywania innej
    apki zauważyłem ze apka Revoluta żre u mnie aż 282 MB pamięci !
    To więcej niż chrome /101 MB/ więcej zajmuje u mnie apka mapy, ale to zrozumiale bo
    mam wgrane mapy kilku krajów. Chce to g..no odinstalować i
    zainstalować za kilka miesięcy gdy będzie mi potrzeba.
    Czy przerabiał ktoś już to, nie ma problemu z instalacja ? Pamiętam, ze
    przychodzi kod na zdefiniowany nr telefonu.

  • 2. Data: 2020-06-08 20:58:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    g...@g...com writes:

    [...]

    > Czy przerabiał ktoś już to, nie ma problemu z instalacja ? Pamiętam, ze
    > przychodzi kod na zdefiniowany nr telefonu.

    Problem jak problem:
    1. jest spora szansa, że będziesz musiał zrobić selfie.
    2. upierają się żeby kod wysłać *mailem* - dla mnie to jest upierdliwe,
    bo generalnie maila na telefonie nie używam, trzeba jakoś zachachmęcić,
    zeby przysłali sms-em albo paszczowo.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-06-12 20:41:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...
[...]

    ----
    Po co się męczyć? Deinstalacja i spokój.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2020-06-13 08:30:21
    Od: g...@g...com

    Sprawa rozwiazana, przeprosilem sie z Aliorem a apke odinstalowalem.
    Revoluta uzywalem na wyjazdach i na codzien od 2,5 lat, teraz wyplacilem
    pieniadze z konta zostalo ,62 gr karta zamknieta - konto niech czeka na
    lepsze czsy, o ile nastapia, bo juz widze w nowym regulaminie same podwyzki i
    ograniczenia np wymiana w mcu tylko do 5000 zl. Revolut juz nie jest tak
    rewolucyjny jak 3 lata temu, nasze banki juz go dogonily. Np roznica w kursach
    o pare punktów w 4 miejscu po przecinku to zaden biznes.
    Sprawdzilem nowa instalacja apki Revoluta bierze ok 70 MB - to tez kobyla !
    Temat do zamkniecia.

  • 5. Data: 2020-06-13 23:53:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    g...@g...com napisał(a) :
    > Temat do zamkniecia.

    Ale to już musisz napisać do admina, żeby zamknął temat.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2020-08-25 20:04:49
    Od: gtoni <g...@g...com>

    Wczoraj z ciekawosci postanowilem sie zalogowac do Revoluta i - klapa, nie da sie !
    Pobralem apke 7.13 i nie udalo mi sie zalogowac.
    Przeszukałam oficjalna strone revoluta i w zakladce spolecznosci znalazlem wpisy
    150 osob, ktorzy tak jak ja nie moga sie zalogowac ,po zmianie telefonu czy restarcie
    apki.
    Jeden biedak pisze ze od 2 tygodnie nie moze sie dostac do swoich 25 tys.
    Fanem revoluta on juz nie zostanie !!
    Na stronie 0 odzewu z revoluta- piszcie sobie do woli !
    Na fecebooku bot odpowiada: uzyj czatu lub pisz na maila.
    Idiota to wymyslil, użyj czatu, jak nie zalogowany to i czatu niet !
    Wyslalem problem na maila, tylko bot odpowiedzial podaj nr telegonu - i na tym
    koniec.
    Po analizie widze byk w apce. Po instalacji by minac reklamy, jaki to revolu ah i oh,
    trzeba kliknac na utwórz nowe konto, innej opcji nie ma.
    Wprawdzie potem pojawia sie przycisk ,mam juz konto, ale klikniecie na niego tylko
    wywala
    i zapetla proces. Przeinstalowywalwm apke kilka razy i nic, wprawdzie w pewnej chwili
    pojawia sie zapytanie o 4 cyfrowy kod dostepu. Po podaniu pisze zrestartuj apke i
    zarejestruj.
    Ale to nic nie daje.
    Podsumowanie: jak masz pieniadze na revolucie to nie wylogowuj sie z apki !
    Dawniej mowilo sie "masz jak w ruskim banku" teraz "masz jak w Revolucie !"
    Mnie zostalo tam 62 gr - przeboleja, ale ten biedak 25 tys !

  • 7. Data: 2020-08-25 22:20:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.08.2020 o 20:04, gtoni pisze:
    > Wczoraj z ciekawosci postanowilem sie zalogowac do Revoluta i - klapa, nie da sie !
    > Pobralem apke 7.13 i nie udalo mi sie zalogowac.

    Nie używam REVOLT, ale kolega używa. Że ma tam złotówkę nie całą, to
    przetestowaliśmy chwilę temu. Można spokojnie się wylogować i zalogować.
    Sądzę, że problem może być dla określonego systemu. REVOLT jest dość
    popularny. Jeśli w dwa tygodnie zgromadził tylko 150 niezadowolonych, to
    musi to być jakiś "niszowy" problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2020-08-26 09:22:56
    Od: gtoni <g...@g...com>

    Nie zrozumiałeś, problem wystepuje po ponownej instalacji apki,
    moze nie calkiem jasno napisalem. Po reinstalacji apki, czy to z
    powodu awarii czy zmiany telefonu nie da sie zalogowac
    Prosze przeczytac ostatnie kilkanascie opinii pod Revolutem w
    Google Play.

  • 9. Data: 2020-08-26 15:17:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2020 o 09:22, gtoni pisze:
> [...]
    > powodu awarii czy zmiany telefonu nie da sie zalogowac
    > Prosze przeczytac ostatnie kilkanascie opinii pod Revolutem w

    OK! Nie będziemy reinstalowali.

    --
    Robert Tomasik