  • Data: 2020-09-14 09:13:48
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-14 o 09:01, Pete pisze:
    > Hello, cef.

    > Mogę tylko się domyślać, że skoro ta operacja nie przeszła online, to
    > wpadła do worka p.t. obsługa ręczna.
    >
    > No i może co np 3 tygodnie ktoś zbiera cała paczkę takich obciążeń
    > offline i wysyłka hurtem do rozliczenia.
    >
    > Albo już ją dostałeś ale nie sparowaną z blokadą i przeoczyłeś.
    >
    > Albo będziesz miał promocję i przejazd gratis.

    Na pewno poszło offline.
    Na pewno też nie przeoczyłem.
    Najbardziej w tym intryguje mnie właśnie to o czym J.F. pisał,
    czyli jak nie uda im się obciążyć karty, to zablokują ją i nie będę
    mógł nią kupić już biletu. I kogo wtedy miałbym kopnąć w d...?

    Poczekam te 30 dni i zobaczymy.
    W sumie właściciela karty zidentyfikowali, blokada była,
    pewnie będa próbować ponownie.
    Dawniej z żelazka przychodziły chyba nawet dłużej niż po miesiącu i bez
    blokad.