eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer01
    .ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f495363$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net>
    <5f4fd69a$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f50ad9b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5479f7$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5e6e10$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f015e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f0eda$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f1051$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f1540$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 14 Sep 2020 09:13:48 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f5f1540$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5f5f182e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.244.245
    X-Trace: 1600067630 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 5.173.244.245:39670
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2825
    X-Received-Body-CRC: 144649327
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652961
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-14 o 09:01, Pete pisze:
    > Hello, cef.

    > >> Niby
    > >> drobiazg,
    > >> > a taki porypany sposób rozliczania.

    > >> Ale to nie jest specyfika tylko mennicy. Tak to działa po prostu.

    > > Sam sposób nie jest mi obcy, tylko dziwi mnie, że tak długo to
    > > przetwarzają. Rzadko jeżdżę MPK, ale w czasie tych kilku przejazdów
    > > faktycznie nieznaczny procent pasażerów kupował kartą (większość
    > > jeździ na jakichś okresowych), więc też nie jest to jakiś
    > > gigantyczny obrót, którego spływ jest opóźniony o 2-3 tygodnie.
    >
    > Mogę tylko się domyślać, że skoro ta operacja nie przeszła online, to
    > wpadła do worka p.t. obsługa ręczna.
    >
    > No i może co np 3 tygodnie ktoś zbiera cała paczkę takich obciążeń
    > offline i wysyłka hurtem do rozliczenia.
    >
    > Albo już ją dostałeś ale nie sparowaną z blokadą i przeoczyłeś.
    >
    > Albo będziesz miał promocję i przejazd gratis.

    Na pewno poszło offline.
    Na pewno też nie przeoczyłem.
    Najbardziej w tym intryguje mnie właśnie to o czym J.F. pisał,
    czyli jak nie uda im się obciążyć karty, to zablokują ją i nie będę
    mógł nią kupić już biletu. I kogo wtedy miałbym kopnąć w d...?

    Poczekam te 30 dni i zobaczymy.
    W sumie właściciela karty zidentyfikowali, blokada była,
    pewnie będa próbować ponownie.
    Dawniej z żelazka przychodziły chyba nawet dłużej niż po miesiącu i bez
    blokad.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1