eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Data: 2020-08-31 07:02:59
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-08-31 o 04:35, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 28 Aug 2020 20:56:35 +0200, cef napisał(a):
    >> W dniu 2020-08-28 o 13:21, J.F. pisze:
    > [...]
    >> Akurat tak się składa, że dziś musiałem korzystać z komunikacji
    >> i kupowałem bilet w dwóch kolejnych tramwajach.
    >> Płaciłem kredytówką millennium w odstępach 15min -
    >> i przeszły obie płatności - apka nie widziała żadnego śladu,
    >> więc pewnie poszło offline. Do tej chwili ani w aplikacji ani w systemie
    >> w banku nie ma żadnego śladu, ani blokady.
    >
    > To teraz bys musial sprawdzic kolejny raz.
    >
    > 15 minut ... moze za malo czasu na "zablokowanie"

    Do dziś nie ma żadnego śladu - powinno dzisiaj się pokazać.


    >> Ale małżonka, która częściej korzysta z komunikacji zeznaje, że
    >> ten system mennicy się sypie od jakiegoś czasu - wcześniej jak ona
    >> płaciła telefonem (karta Inteligo) to widziała to apka i od razu było widać
    >> jak długo ważny bilet a od jakiegoś czasu nie da się zapłacić za bilet
    >> telefonem
    >> -było to reklamowane w banku i odpisali, ze naprawili,
    >> ale jest pewnie problem po stronie mennicy też,
    >> bo telefon płaci juz normalnie w innych puktach a w MPK nadal nie.
    >
    > Bo oni czasem offline i zawsze bez pin ...

    To nieistotne jak działało czy z PIN czy bez czy offline czy online,
    ale telefonem można było kupić bilet.
    A teraz nie da się, więc procedury i sposób autoryzacji zmienili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1