  • Data: 2020-09-06 17:08:01
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę to śmieszno-ośmieszające, ale może tak ma być?
    > W artykule o systemie w Rzeszowie było o "agregacji" - pomysł rewela. Przykładając
    kartę jedynie rejestrujesz przejazd, a system ostatecznie sprzeda najkorzystniejszy
    bilet/bilety w zależności od tego, ile i kiedy jeździłeś.
    > Jako że we Wrocku tych biletów multum (15-, 30-, 60-, 90-minutowe raczej odpadają
    bo nie rejestrujesz wyjścia - a podobno w Pkznaniu i wyjście rejestrujesz...) - 24-,
    48-, 72- i 168-godzinny (czyli 1, 2, 3 i 7 dób) - to i na najkorzystniejsze
    obciążenie można w sumie i tydzień czekać.

    Rzadko jeżdżę MPK, ale nie przyszło mi do głowy, że te bilety
    czasowe mogły być zależne od stopnia wykorzystania.
    Może w ogóle wprowadzić system rejestracji wejścia i wyjścia
    do pojazdu i obciążać kartę w zależności od np przejechanych
    tramwajo-kilometrów czy -przystanków?
    Obciążać co tydzień, żeby zachowac jakąś płynność i nie
    zaskakiwać pasażerów miesięcznym pobraniem.