  • Data: 2020-09-06 15:07:45
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 05:49:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Trochę to śmieszno-ośmieszające, ale może tak ma być?
    > W artykule o systemie w Rzeszowie było o "agregacji" - pomysł rewela. Przykładając
    kartę jedynie rejestrujesz przejazd, a system ostatecznie sprzeda najkorzystniejszy
    bilet/bilety w zależności od tego, ile i kiedy jeździłeś.

    > Jako że we Wrocku tych biletów multum (15-, 30-, 60-, 90-minutowe raczej odpadają
    bo nie rejestrujesz wyjścia - a podobno w Pkznaniu i wyjście rejestrujesz...) - 24-,
    48-, 72- i 168-godzinny (czyli 1, 2, 3 i 7 dób) - to i na najkorzystniejsze
    obciążenie można w sumie i tydzień czekać.

    Az to nie jestesmy zaawansowani - normalnie to jednak zaraz obciaza
    zgodnie z wybranym biletem.
    A tu chyba "tak ma byc" w innym sensie - jak lacznosc zawiedzie, to
    MPK powtarza. Tylko jakos pozno.
    Moze MPK nie wie co robic - nie wie, czy transakcja zostala dotarla,
    czy tylko potwierdzenie nie wrocilo - wiec czeka.

    A w Rzeszowie ... co, jesl bede mial kilka roznych kart ?

    > Chyba że tygodniowego nie uwzględnili - albo jest jakiś algorytm wcześniej
    przewidujący, że i tak pasażer tyle nie wyjeździ ;>

    Jest we Wrocku inny limit - 50zl zaplaty.
    Niektorych biletow nie kupisz, innych tylko 2, 3 ..

    > W DC z takiej różnorodności zrezygnowali (kioskarze i tak tych mniej
    > popularnych brać nie chcieli, a nie było jeszcze automatów, co bez
    > problemu dowolny wydrukują), teraz zostały dobowe (24h), 3-dniowe
    > (max. 72h - ale NIE 72h) i weekendowe.

    U nas zrezygnowali z kioskarzy :-)

    Za to gdzies rok temu przeprogramowali automaty i bilety 15-minutowe
    pokazuja sie na pierwszej stronie - dawniej byly lepiej ukryte.

    J.