    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 11 Jun 2020 06:52:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 13:32:58 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    rachunek firmy ubezpieczeniowej co ma rachunek w PekaoSA. Przyszła moja kolej,
    i gotówkę i czekam. Niby operacja prosta, ale Pani kasjerka klikała, klikała
    trzymając mój dowód osobisty w ręku w końcu zadała pytanie:

    wpłaty, poinformowała, że są korzystne pożyczki.

    > bez prowizji, posiadacz rachunku ma umowę z bankiem, że wpłaty gotówkowe klientów
    są darmowe;
    > przelew można było zrobić, oczywiście, klient mógł zrobić przelew, ale aby
    klientowi było prościej, a ja aby zarobić swoją prowizję wzięłam od klienta gotówkę

    To trochę wyjaśnia.
    A nie mogłaś wpłacić gotówki we wpłatomacie na własne konto i potem zrobić przelewu?
    Ciekawe, czy jakbyś w pekao wpłacała na własne konto to trwałoby to tyle samo.
    Albo gdybyś wpłacała na obce, ale miała aktywny rachunek.
    Ale cóż, tu pewnie poza spekulacje nie wyjdziemy.