  • Data: 2020-06-11 13:32:57
    Temat: Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 10:59:43 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    firmy ubezpieczeniowej co ma rachunek w PekaoSA. Przyszła moja kolej,
    gotówkę i czekam. Niby operacja prosta, ale Pani kasjerka klikała, klikała trzymając
    mój dowód osobisty w ręku w końcu zadała pytanie:

    wpłaty, poinformowała, że są korzystne pożyczki.

    > Ale co Cię zdziwiło?
    > Dowód dałaś ot, tak sobie, czy kasjerka poprosiła?
    > A skoro dowód - no to po to, by go sprawdzić.
    >
    > Mnie dziwi to, że chodziłaś do oddziału. Zapłaciłaś za tą wpłatę? Przelewu nie
    można było zrobić?

    bez prowizji, posiadacz rachunku ma umowę z bankiem, że wpłaty gotówkowe klientów są
    darmowe;
    przelew można było zrobić, oczywiście, klient mógł zrobić przelew, ale aby klientowi
    było prościej, a ja aby zarobić swoją prowizję wzięłam od klienta gotówkę