  • Data: 2020-03-30 17:11:11
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 marca 2020 09:57:54 UTC-5 użytkownik PiteR napisał:
    > Wydaje się prosta jak drut. Kupuj tanio sprzedaj drogo.
    > Gdzie jest haczyk?
    >
    > (oczywiscie za swoje nie za kredyty)

    Dla szaraka w spreadzie jest haczyk.
    Zerknij sobie co sie czasem ze spreadem dzieje w kantorze aliora.

    Ale ogolnie jak wiesz co robisz i nie masz pospiechu to mozna 10-20% na rok
    wyskrobac.

    Ja obserwuje sobie dolar kanadyjski.
    On okresowo o te 10% podskakuje i opada.
    Jak kase sobie wsadzisz w kantor aliora to mozna tam i spowrotem machac kasa i
    zarabiac.

    Ja co prawda takiego oscylatora nie robilem ale mialem pare sytuacji ze trza bylo
    kase przewalutowac i mialem to szczescie ze wlasnie w okolicy 10% zarobilem/nie
    stracilem.

    No a jakbys chcial pospekulowac to musisz patrzec na spadajace kursy i ocenic czy to
    tylko tymczasowa akcja czy dlugofalowy trend.

    Kiedys sie smialem ze mozna by wziasc kredyt w chf i za to kupic rubli.
    Bo zakladalem ze frank juz drozszy nie bedzie a rubel wroci do normy.
    Ale jednak by nie wyszlo :)