  • Data: 2020-03-31 11:49:50
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-30 o 15:35, J.F. pisze:
    >>> 1. Sprzedaż przy kursie 4,15 całości.

    >Albo jedno, albo drugie. Sprzedałem po 4,15.

    >Tak. Ta Twoja ruletka nazywa się "zarządzanie kapitałem".

    Byc moze, ale to sie tez nazywa "algorytm wygrywania w ruletke".

    Postaw 1$ na czerwone. Jak wyjdzie czerowne - wygrales 1$ i stawiaj
    dalej 1$.
    Jak czarne - postaw 2$ na czerwone. Potem 4, 8, 16.
    Jak w koncu wypadnie czerowne - znowu wygrales 1$ w calej czarnej
    serii.
    Zawsze wygrywasz.

    Niestety - moze sie zdarzyc, ze wypadnie 10 razy pod rzad czarne, a Ty
    nie masz w kieszeni 1024$, zeby postawic kolejny raz :-)

    Twoj pomysl jest o tyle lepszy nad ruletka, ze nie konczysz z niczym,
    tylko z grubą kupką dolarow.
    Ale dolar spada, spada, spada .... :-)

    >Nie są. 5 gr to na tyle duży zysk, że ma go ten ze spreadami 1 gr. i
    >ten ze spreadami 3 gr.

    Ale wiekszosc kantorow ma jednak wieksze.

    Ok, nie interesuje nas wiekszosc, tylko tych kilka, co maja niskie
    prowizje.

    J.