  • Data: 2020-03-31 13:43:18
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-30 o 13:37, Szymon pisze:

    >Czekałem aż dobę. USD jest po 4,15.
    >Zysk 5 zł z 410 czyli 1,22%. RRSO 438%.

    sprzedales jak rozumiem po te 4.15 - lepszy zysk w garsci .

    >Teraz... ustawiłbym zlecenie na 4,12 kupno 100$.

    Ok, to czekamy. A gdzie sprawdzasz kursy ?

    No i zaraz ... czemu ustawilbym, a nie "ustawilem" ?
    Taki zysk cie omija :-)

    >Przy czym jeśli kurs będzie szedł w górę to zostawiam 3 gr w dół od
    >wierzchołka. Czyli jeśli dojdzie do 4,20 bez dotknięcia 4,12 to
    >zlecenie ustawiam na 4,17. W ten sposób wyznaczę punkt wejścia.

    Ok ... tylko w ten sposob kupisz w koncu po bardzo wysokim kursie ...
    a potem trend sie odwroci i dolar zacznie spadac ... i juz nie wroci
    na te 4.17 ...

    J.