  • Data: 2020-03-31 18:52:50
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-31 o 17:27, s...@g...com pisze:
    > Zerknij co sie dzialo w weekendy :)

    W weekendy nie kupuje się walut. Podobnie jak akcji na giełdzie. Po
    prostu nie ma sesji.

    > Ale jak handlujesz na jakims forexie to tam chyba nie maja przerw w weekend/nocy?

    Forex to inna bajka. Która zresztą także nie działa w weekend.

    > Jak widze z poprzednich postow to raczej celujesz w krotkoterminowe wachania. Ja
    patrzylem dlugofalowo. 3-6-12 miesiecy na pelny cykl.
    > Spread wyzszy ale placony mniej razy.

    Niekoniecznie krótkoterminowe. Liczy się cel. Jeśli ustawisz sobie np. 5
    gr. zysku to oczywistym jest, że zrealizowane zostanie szybciej niż 20
    gr. Ale w określonej rzeczywistości może się zdarzyć, iż 20 zrealizujesz
    w krótszym czasie niż 5.

    > Tak, ale jak nie odbije to dupa. A moze nie odbic. Jak sie polityka globalna
    zmieni. Ale wtedy to jak w tym kawale, "jak zwiazek radziecki upadnie to co panu te
    1000 zloty bedzie szkoda?" ;)

    Oczywiście można gdybać bez końca.

    > No chyba ze jednak dojdzie do duzego zamieszania i jednak kurs nie wroci. Sytuacja
    nieczesta ale jednak sie trafia.

    Znowu masz tendencje do wróżenia... Tymczasem to prosta matematyka.