  • Data: 2010-02-26 10:35:46
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "deq" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hm83mt$v3v$2@node1.news.atman.pl...

    > Dla typowego klienta ważne jest że bank zablokował konto czy środki
    > na koncie na podstawie pomówień. Bo przecież nie z nakazu sądu
    > czy na wniosek prokuratury.
    > Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę
    > na takie konto zmieniam bank.

    bez przesady.. zgłoszenie tej fundacji na którą wpłaty były adresowane w
    przelewie i zweryfikowanie że właścicielem konta jest Zygfryd Muńcipek a nie
    fundacja Lux Veritatis to moment.. i nie są to już pomówienia, szczególnie
    po oficjalnym zgłoszeniu od w/w fundacji a nawet bez niego.

    Druga sprawa, ze mogliby równie szybko działać w przypadku jak jest np.
    wałek na allegro a nie czekają z blokadą konta 2 tygodnie aż do wypełnienia
    pełnej procedury - postanowienie o zwolnieniu z tajemnicy bankowej i dopiero
    blokada rachunku przez prokurature.

    pozdrawiam.