  • Data: 2010-02-26 22:36:23
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" hm8o30$2ck$...@n...news.atman.pl

    > [..] Tobie to nie przeszkadza bo jesteś
    > dzieciakiem bez wyobraźni. Ci którzy nie są dzieciakami i mają
    > trochę wyobraźni już widzą jak podobną komunistyczną postawą
    > wykazują się różne inne instytucje,

    Dzieckiem bez wyobraźni jest ten, kto prowadząc poważny biznes, ma tylko
    jedno konto firmowe. :) W tym kraju bez podawania jakiejkolwiek przyczyny
    blokuje się konta bankowe codziennie. :)

    Nie podaje się przyczyny lub podaje przyczynę głupią typu
    ,,błąd systemu''. Mnie taką przyczynę podano w poniedziałek
    w Polbanku, gdy chciałem opróżnić swoje trzy mocne. Tego dnia
    były co najmniej dwie takie przerwy.

    Inną metodą blokowania jest dopominanie się dowodu osobistego przy
    wpłacaniu. Tak mnie odprawiono dziś z Eurobanku. :) Wpłaciłem do
    mBanku we wpłatomacie. :)

    Swoistą blokadą może być kolejka i sposób jej obsługiwania. :)

    Innym typem blokady są przelewy idące nadmiarowo długo lub ginące
    (w Eurobanku na przykład czy w BZ WBK) zlecenia przelewów z odroczeniem.

    Gdyby komuś ***uczciwemu*** niepotrzebnie zablokowano takie konto,
    na pewno nie miałby nic przeciwko takiej blokadzie, choćby nawet
    był wrogiem Rydzyka -- toż przyczyniłby się do walki z nieuczciwością. :)
    (która jakimś sposobem by go kiedyś ugodziła)

    Tak czy siak (czy właściciel jest oszustem, czy jest tylko czyjąś ofiarą)
    konto musi być zablokowane, choćby dla dobra uczciwego właściciela, który
    padł ofiarą czyjejś nieuczciwości -- bez takiej blokady musiałby rozdzielać
    pieniądze swoje od cudzych i stale byłby oskarżany przez głupkowate babcie
    o złodziejstwo. Można (i warto) oczywiście zapytać -- kto ma zapłacić za
    otwarcie nowego konta, drukowanie nowych ogłoszeń firmowych czy faktur
    z numerami konta...

    Weź inny przykład -- ktoś Ci nalepił na Twoim samochodzie wiarygodnie wyglądający
    napis POLICJA. :) Czy możesz jeździć takim samochodem ,,po mieście''? Wątpię. :)
    Czy policjant musi mieć nakaz prokuratury, aby Cię zatrzymać? :) Wątpię. :)
    Podobnie rzecz się ma ze strojem łudząco przypominającym strój policyjny. :)

    Dzieciuchem jest ten, kto się oburzy na bank, gdy ten blokuje takie konto.
    Rydzyka nie bronię -- to oszust (nie chodzi mi tylko o drobne oszustwa
    typu zbieranie na stocznię, ale o znacznie większy kaliber przestępstwa)
    lecz nie można wymierzać sprawiedliwości w taki sposób. IMO konto musiało
    być zablokowane a sprawa powinna zostać poważnie zbadana.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'