  • Data: 2010-02-26 21:10:14
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pyrtek" hm8ioa$ia1$...@n...onet.pl

    : Jestem sobie uczciwym biznesmenem. Tak uczciwym, ze paru moich
    : konkurentów nie śpi z mojego powodu po nocach. Któryś z nich wymyślił,
    : że wydrukuje fałszywki ulotek radia z Torunia podając mój numer konta.
    : Bank zablokował mi konto. Mój biznes (wymagający błyskawicznego
    : przepływu pieniędzy) pada. Pracownicy idą na bruk.

    : Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?

    No cóż. Chyba nie każdy pomyślał o takim rozwiązaniu.
    Być może naprawdę dowcipniś nie jest właścicielem tego konta. :)
    Powiedziałbym nawet, że Twoje rozwiązanie jest bardziej prawdopodobne
    niż rozwiązanie wzięte pod uwagę przez tak zwaną większość osób. :)

    Jeśli naprawdę Twój interes wymaga szybkiego przepływu gotówki,
    możesz nawet nie zauważyć przez jakiś czas tego, że wpływają
    tam dziwne datki.

    Tak czy siak -- nie zdziwię się, jeśli właściciel konta będzie bronił
    się właśnie w ten sposób -- konto moje, ale dowcip cudzy. :) Bank
    twierdzi, że właściciela konta odnajdzie bez trudu, gdyż dokładnie
    weryfikuje dane założyciela. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'