  • Data: 2010-02-26 15:11:32
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-02-26 14:32, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Wzywam policję i mówię, pokazując dokumenty, że ktoś włamuj się do
    > mojego samochodu. Policja odmawia interwencje bez nakazu sądu!!! ;)

    Sugerujesz że pracownik banku ma uprawnienia i obowiązki
    porównywalne z policjanetm ?

    > Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
    > jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
    > Sprawa jasna i oczywista.

    Niestety bronisz.
    Ale nie to jest ważne, ważne jest że bank może sobie dojść do
    wniosku że pieniądze na jakimś koncie pochodzą z nielegalnych
    źródeł i je zablokować. Tobie to nie przeszkadza bo jesteś
    dzieciakiem bez wyobraźni. Ci którzy nie są dzieciakami i mają
    trochę wyobraźni już widzą jak podobną komunistyczną postawą
    wykazują się różne inne instytucje, łącznie z cieciem z bramy
    który nie pozwoli ci wyjechać twoim samochodem bo ma
    podejrzenie że zdobyłeś go w nieuczciwy sposób.
    To tez ci nie będzie przeszkadzało ?