  • Data: 2010-02-26 17:35:21
    Temat: paranoja na sile przybiera...
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    wczoraj polemizowałem z poglądem że:

    > 3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani
    > organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    ale niestety... kolega mial rację. dzisiaj kolejny dzień ataków na mBank.

    cytując słowa Kazika Staszewskiego powiem:
    paranoja na sile przybiera, o tym będę mówił teraz.

    Dzisiaj Łojciec Dyrektor uświadomił słuchaczy że celowo(!) stworzono lukę
    w prawie bankowym, która pozwala bankom wymigać sie od odpowiedzialności.

    Jak widać, stan pacjenta z Torunia po kilku latach poprawy uległ ponownemu
    pogorszeniu. Nie tylko Mohery ale także tacy "świrolodzy" jak ja :P
    pamiętają dobrze co Rydzyk wygadywał kilka lat temu gdy wprowadzono IBAN.

    W skrócie: IBAN jest zbędny, utrudnia życie i wymyślono go tylko po to,
    aby "pod pozorem unowocześniania bankowości" podkreślam "pod pozorem"
    zniszczyć radio Maryja. Był to spisek wiadomych sił itd. Reszte doczytać
    można w podręczniku psychiatrii.

    Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
    szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
    cenowo. Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

    A wtedy? Okazałoby się że to kolejny atak wiadomych sił na wiadome radio.
    Bo specjalnie i z premedytacją ludzie wyznania handlowego podnieśli ceny
    przelewów aby uderzyć w radio Maryja.

    Sumując: psychoza paranoidalna pana Rydzyka wydaje mi się nieuleczalna.