  • Data: 2003-02-04 22:59:38
    Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna
    > (tzn klienci mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z
    > wlasnej skrzynki dostepnej po zalogowaniu sie do systemu
    > transakcyjnego).
    > Koniecznoscia wstepnego okreslenia tematu, o ktory chcemy zapytac
    > (kilka kategorii do wyboru) rowniez moglaby podniesc jakosc
    > odpowiedzi. Wtedy pytania trafialyby do osob specjalizujacych sie w
    > danej tematyce.

    No ja sie bardzo dziwie, ze czegos takiego nie ma. Juz nawet nie w
    mBanku, ale MultiBanku. Jak dla mnie mozliwosc zadawania pytan przez
    system wewnetrzny (a wiec w jakis sposob autoryzowany) to podstawa,
    zeby mowic o jakosci obslugi.
    system wymagajacy np. podania hasla jednorazowego (w Fortisie trzeba
    dyskietki z certyfikatem, w KB24 normalnie podac haslo) jest czyms,
    bez czego w dluzszej perspektywie nie wyobrazam sobie obslugi...

    Ja nie pisze, ze ja sie pogodzilem z jakoscia obslugi - po prostu -
    jak mnie bedzie (uch kiedy to nastapi ;) stac, to po prostu pojde do
    takowego banku. Teraz mam to juz tak "zdywersyfikowane", ze sie
    przyzwyczailem.
    Dla osoby, ktora posiada na przyklad tylko jedno konto - to tak - to
    moze byc problem.

    Ogolnie jestem bardzo zaskoczony, ze w takim mBanku, Inteligo czy
    Multi nie ma tej poczty wewnetrznej...

    P.S. Co do prawa Pareta 20% klientow dostarcza 80% dochodu - swietny
    artykul jest (juz to wiedze, hcoaiz calego jeszcze nie czytalem ;) w
    ostatnim Modern Marketing (do czegos legitymacja studencka sie
    przydala przy prenumeracie.. :)

    I ciekawe zdanie: W przypadku instytucji finansowych i linii
    lotniczych zdarza sie na przyklad, ze 20% klientow przynosi firmie
    150% zysku, ale ten dodatkowy przychod pochalniany jest przez koszty
    obslugi mniej wartosciowych klientow. (zdanie wyrwane z kontekstu wiec
    nie drazcie tematu 150% zysku ;D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow