eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientow › Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Data: 2003-02-04 19:42:59
    Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ale no - niestety - masowka jest masowka i nie mamy co oczekiwac, ze
    > nagle zaczna nas traktowac jak w banku dla VIPow...

    Michale jesli na grupie zaczniemy pisac, ze pogodzilismy sie z jakoscia uslug
    swiadczonych przez banki to chyba niczego nie osiagniemy ...

    Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna (tzn klienci
    mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z wlasnej skrzynki dostepnej
    po zalogowaniu sie do systemu transakcyjnego).
    Koniecznoscia wstepnego okreslenia tematu, o ktory chcemy zapytac (kilka
    kategorii do wyboru) rowniez moglaby podniesc jakosc odpowiedzi. Wtedy pytania
    trafialyby do osob specjalizujacych sie w danej tematyce.

    fin

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1