  • Data: 2003-07-24 05:34:15
    Temat: Re: mBank jest nierzetelny
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f1efe3e.10410149@news.onet.pl...
    > On Wed, 23 Jul 2003 21:19:21 +0200, "poilkj" <p...@g...pl>
    > wrote:
    >
    > czy ta ktora sie poslugujesz na co dzien jest karta, ktora mozna
    > placic w necie? skoro tak to mimo ze nie uzywasz jej w necie nie masz
    > zadnej pewnosci ze nikt jej nie uzyje do zakupow w sieci. slipy z jej
    > numerem sa w tylu miejscach...

    zgadza się, ale prościej będzie pokazać, że nie jest się wielbłądem w
    przypadku reklamacji.
    Tylko i wyłącznie po to nie używam tej karty w internecie.

    > juz niejeden ktory nawet nie wie co to internet zostal okradziony w
    > ten sposob. dlatego kompletnie nie rozumiem sensu uzywania "e-kart".
    > ale ja bym nie demonizowal takiego niebezpieczenstwa. zwlaszcza ze
    > kazdy normalny bank uzna taka reklamacje. poza tym sam uzywam kart
    > wypuklych do placenia od wielu lat w wielu miejscach i jeszcze mnie
    > nie okradziono. a i w necie kupuje bez obawy.

    Ja też używam karty w Internecie przepuszczając tam różne kwoty.
    Niebezpieczeństwo takich transakcji polega na tym, że numer karty pojawia
    się w tylu miejscach, że użycie go przez jakiegoś niedorozwiniętego jest
    całkiem duże,
    Co z tego, że reklamację mi uznają, ale będzie to trwało miesiącami.
    Dlatego druga karta używana tylko w Internecie.
    Jej numer mają tylko Ci gdzie kupowałem (a i to nie zawsze), natomiast nie
    ma jej na stacjach benzynowych, supermarketach, restauracjach itp itd.
    E-karta daje jeszcze mały dodatek, że jak ktoś gdzie numer karty się pojawił
    będzie go próbował użyć w sposób "mniej wyrachowany" to mu się nie uda jej
    zautoryzować.