  • Data: 2003-07-29 23:09:21
    Temat: Re: mBank jest nierzetelny
    Od: "" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w

    > Możliwość obciążania ekonta bezpośrednio, stoi w jaskrawej sprzeczności
    > z ideą ładowania / rozładowywania e-karty.
    Ja też tak uważam.
    > Wydaje mi się, że to zbyt poważna sprawa, żeby wyjaśniać ją z mLinią.
    > Uważam, że powinieneś w tej sprawie złożyć reklamację na piśmie, pytając
    > na jakiej podstawie obciążono Twoje ekonto i domagając się pisemnej
    > odpowiedzi na reklamację. W zależności od treści odpowiedzi jaką
    > uzyskasz, podejmiesz dalsze działania.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    >
    > Krzysztof K. Maj
    > (Uwaga na pułapkę w adresie!)

    Tak właśnie zrobiłem i teraz usiłuję zrozumieć to co zostało napisane w tej
    odpowiedzi. Jest to mniej więcej to co napisał Bogdan B. powyżej, a mianowicie
    że rozliczenia faktycznie obciążają e-konto , a e-karta służy tylko do
    autoryzowania transakcji i teoretycznie zabezpiecza przed nieautoryzowanym
    pobraniem środkow z konta. Mam wrażenie że w tej sytuacji bank bardziej chroni
    interesy sprzedawcy niż swojego klienta, ale okazuje się że niektórzy powyżej w
    postach uważają inaczej.