  • Data: 2022-01-20 14:49:53
    Temat: Re: kredyt w CHF czy komuś mógł się opłacać?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jan 2022 13:55:27 +0100, Robert_DF wrote:
    > komuś czyli kredytobiorcy a nie bankowi
    > czy znacie może takie przypadki?
    >
    > kończę przeliczać kredyt (denominowany do CHF) za ostatnie 15 lat, bo
    > cały czas mnie dręczyło czy w każdym przypadku musiała to być zła decyzja
    >
    > wyniki wkrótce...

    Jak ktos wziąl kredyt wczesnie, jak jeszcze CHF byl po 3zl,
    a odsetki PLN duze, to chyba mu sie oplaca.

    Poza tym ... przyszedl kryzys roku 2008, zlotowka dupnela,
    a musiala dupnąc? Gdyby nie nieodpowiedzialne zachowania w USA,
    to jak wygladalby kurs i stopy od 2008 do 2028?

    Mozna bylo założyc, z poziomem ufnosci graniczącym z pewnoscią,
    ze zlotowka kiedys dupnie, a rzad bedzie chronil złotówkowiczów
    i stopy nie wzrosną, a nawet spadną?

    Bo ... mamy rok 2022, jaki kredyt teraz brać?

    Teraz mamy sytuacje odwrotną - stopy dla PLN dosc niskie ... mozna
    liczyc, ze nie wzrosna znacząco przez caly kredyt ? :-)

    J.