  • Data: 2020-10-08 11:27:41
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2020 10:44:05 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Jak krok po kroku zostać ich klientem i posiadaczem karty, bez jakiejś wtopy?

    Klikasz "zarejestruj się" i dalej leci krok po kroku, wystarczy IQ80.
    Podać trzeba zestaw danych porównywalny do zakładania konta w banku - zapewne chodzi
    o pranie kasy.
    Jak jakiejś firmie nie ufasz, nie korzystaj z ich usług.

    Co do indywidualnych kont - choć i tak wszystkie są własnością cinkciarza, więc
    gwarancja jest wspólna dla wszystkich użytkowników, jedyne pocieszenie to ew. 100k
    euro per bank - a mają konta w każdym banku, to kilka przykładów, jakie sumy
    kontrolne mają numery kont u mnie do doładowania:
    - credit agricole PLN PL73, euro PL38,
    - ing euro PLN PL43, euro PL20.

    Ogólnie to wątpię, by dla każdego mieli osobne rachunki - teraz podaje się w tytule
    płatności unikalny identyfikator.

    Ostatecznym testem byłoby sprawdzenie, z jakiego numeru rachunku przychodzi przelew
    przy "rozładowaniu" konta.
    Ale taki numer rachunku i tak przed komornikiem nie uchroni - przyjdzie zająć wypłatę
    u pracodawcy. A ja robota na lewo to przecież i tak przelewem nie zapłacą - zaś
    gotówki na cinkciarza bez pośrednictwa banku nie wpłacisz - chyba że wpłatomaty
    wprowadzą do oferty.
    Albo pójdziesz do castoramy, kupisz za gotówkę i spróbujesz zrobić zwrot na kartę ;>