  • Data: 2020-10-08 11:17:03
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2020 10:47:00 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    (zamówienie czarnej jest mocno nieoczywiste).

    > zamówiłem białą (jakieś czarne już mam) i oczywiście wirualną, bo można
    > mieć dwie

    Mi jeszcze weryfikują konto (założyłem o 10) - ciekawe, do kiedy się wykokoszą - więc
    mam czas na zastanowienie, bo dopóki nie zweryfikują (ciekawe w sumie jak mają zamiar
    to zrobi - może muszę zrobić jakąś transakcję?) to nie mogę karty zamówić.
    Ale chyba jednak biała (nie dajmy się wrobić apple, że to jedynie ich kolor ;) - bo
    jest biała z jasnoszarymi rysunkami, a ta niby czarna wygląda jednak na ciemnoszarą z
    czarnymi rysunkami.

    Hmm, a ta wirtualna to niby jak działa?
    Mają własne HCE w apce?
    Czy tylko do płatności netowych?

    > można konto doładować kartą, ale prowizja 0,7% - to tak na szybko, bo
    > przelewem jest gratis

    To w jedną stronę - różne wpłaty expresowe (zasilnie kartą, blikiem itp.) robi im
    jakaś Conotoxia Sp. z o.o. - i biorą prowizję.

    Ale ja miałem na myśli to, kto obsługuje transakcje kartami wydanymi przez
    cinkciarza?
    Jakiś regulamin takich płatności musiałem zatwierdzić zanim mi pozwoliło "wejść" w
    zamawianie karty - więc być może ta Conotoxia też im obsługuje karty, które wydają
    (tak jak getout obsługuje idei, santander - wtedy jeszcze bzwbk - obsługiwał vw
    bankowi, do niedawna też curve korzystał z usług jakiejś firmy i przez to mieli dzień
    przerwy w działaniu kart, jak brytyjski nadzór zawiesił tamtej firmie licencję).