  • Data: 2020-10-08 14:04:09
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2020 13:21:24 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    lekko, że płacisz bezpośrednio z tego, co masz w "portfelu" w cinkciarzu - najpierw
    trzeba jednak "doładować kartę".
    karcie" danej waluty płatności - czy odrzuca od razu, czy jakoś przeliczają na inną -
    i w jakiej cenie - a dopiero jak się nie da przeliczyć to odrzuca.

    > tylko z salda, które przekazałeś na kartę, reszta kasy jest bezpieczna

    Ale chodzi o sytuację, że na kartę przekazałeś np. 1000 PLN i 200 euro, a:
    - płacisz 300 euro,
    - płacisz 50 USD,
    i co w takiej sytuacji?

    walut (ma licencję NBP), a conotoxia usługami płatniczymi (zarówno przyjmowaniem
    płatności kartami i innymi wynalazkami, jak i obsługą płatności kartami wydawanymi
    przez cinkciarza) - ale z punktu klienta minus, bo dlatego właśnie konieczne jest
    "doładowanie" karty przed płaceniem - kasa musi przejść z konta należącego do
    cinkciarz.pl na konto należące do conotoxia.

    > jak dla mnie to plus, bo mogę mieć na koncie np. 10k USD, płacę w sieci
    > i max obciążenie może być na kwotę jaka ma być, żadne internetowe
    > kradzieje mi z "głównego" konta kasy nie ściągną

    Ale kto będzie trzymał w cinkciarzu 10k$ albo w ogóle jakąś większą sumę?