  • Data: 2020-10-08 13:20:31
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O, przedni pomysł ;)
    > Sprawdź koniecznie, czy działa.
    > Kiedyś w curve trzeba było kartę sfotografować (choć nie jest w 100% pewien, czy to
    było absolutnie wymagane i było jedyną metodą dodania karty), teraz chyba wystarczy
    wpisać numer itd. więc i wirtualną pewnie dodać można - ale nie wiadomo, czy dadzą
    radę ją obciążyć (hmm, sprawdzał ktoś, w jaki limit wpadają transakcje curve -
    "normalnych" płatności, czy może IO?).

    działa, można manualnie dane karty wprowadzić,
    podpiąłem i wykonałem płatność

    > Do google pay dodawać pewnie jeszcze nie można.
    >
    > Z tego, co się pojawiło po zamówieniu karty, wynika jednak, że nie jest tak lekko,
    że płacisz bezpośrednio z tego, co masz w "portfelu" w cinkciarzu - najpierw trzeba
    jednak "doładować kartę".
    > Można więc zapomnieć. Jeszcze nie doczytałem, co się dzieje, gdy brakuje "na
    karcie" danej waluty płatności - czy odrzuca od razu, czy jakoś przeliczają na inną -
    i w jakiej cenie - a dopiero jak się nie da przeliczyć to odrzuca.
    > Hmmm, ciekawe, czy wprowadzą "automatyczne doładowanie"?

    tylko z salda, które przekazałeś na kartę, reszta kasy jest bezpieczna

    > Z punktu widzenia biznesowego to pewnie dobrze, bo cinkciarz zajmuje się wymianą
    walut (ma licencję NBP), a conotoxia usługami płatniczymi (zarówno przyjmowaniem
    płatności kartami i innymi wynalazkami, jak i obsługą płatności kartami wydawanymi
    przez cinkciarza) - ale z punktu klienta minus, bo dlatego właśnie konieczne jest
    "doładowanie" karty przed płaceniem - kasa musi przejść z konta należącego do
    cinkciarz.pl na konto należące do conotoxia.

    jak dla mnie to plus, bo mogę mieć na koncie np. 10k USD, płacę w sieci
    i max obciążenie może być na kwotę jaka ma być, żadne internetowe
    kradzieje mi z "głównego" konta kasy nie ściągną

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje