  • Data: 2023-03-17 21:51:42
    Temat: Re: dlaczego Polacy
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 mar 2023 o 16:19, Piotr Gałka pisze:

    > Masz na myśli podatki (z 19% na 23,9%)?

    Różne -- także minimalne pensje, czyli podstawy:
    kar, podatków oraz składek...

    > To jak oni są traktowani to granda.

    Słyszą zapewnienia MMorawieckiego dotyczące stabilności
    finansów i niestabilności czasów... [pewnie nie słyszał
    o atomowych zegarach; ładunek nuklearny bądź jądrowy,
    zaś zegarek atomowy...]

    > Opiekun dostaje zasiłek (coś rzędu 2400) i zakaz jakiegokolwiek
    > zarobkowania (ani praca, ani zlecenia) bo zabiorą ten zasiłek.

    Muszą -- bo RP to państwo Prawa i Sprawiedliwości dziejowo-społecznej!

    > No i jak ktoś ma utrzymać siebie i niepełnosprawne dziecko za 2400?

    Musi odejść do domu Pana, gdzie zasiądzie przy stole obok Jezusa
    albo zdać się na łaskę rodziny, która być może także ledwo przędnie...

    > Niemożliwe - czyli przepisy zmuszają ich do pracy na czarno.

    Pracy na czarno, żebrania, dojenia rodziny bądź znajomych...
    Do życiowej zaradności...

    > Taki mamy system.

    Sami sobie taki stworzyliście -- gdy mnie osrywano w imię Boga...
    Naprawienie zdeprawowanej władzy jest niezbyt łatwym zadaniem...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'