  • Data: 2023-03-17 20:45:55
    Temat: Re: dlaczego Polacy
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16 mar 2023 o 16:57, _Master_ pisze:

    > NORMALNIE. Negocjując nogami.

    Niewolnicy nogami nie negocjują.

    Dlatego różni (i przeróżni) zbawcy wysysają z ludzi wszystko, by
    zamieniać ich w niewolników niezdolnych do nożnych negocjacji...
    Także nałogi (wódka czy fajki) czynią ludzi niewolnikami. Często
    można zadać sobie pytanie:
    - ile ja mogę dać na tacę a ile może dać Szydło czy Glapińsnki?
    i zastanowić się nad potrzebą/zasadnością rzucania na tacę...

    W istocie nie o to chodzi tacnemu obsługantowi, by na tacę zebrać,
    ale o to chodzi, by dawców uczynić niewolnikami. Mnie tak uczyniono
    z premedytacją przed laty -- dawałem chętnie, w każdym napotkanym
    człowieku widząc swego bliźniego a nie pojmując, że celem tego
    procederu nie jest udzielanie pomocy biorcom
    (biorcy woleli jednak sranie do dołka! -- niż do sedesu, na brak
    którego narzekali, podpierając się [podczas wiadomej czynności?]
    brakiem szmalu i ogólnie złą sytuacja materialną)
    lecz zniewolanie dawców -- czyli przykładowo mnie...

    Upodlony biedak chwyci się każdej pracy -- jak tnący chwyci
    się nawet brzytwy... (niestety często z podobnym skutkiem)

    -=-

    Zrujnowany, lecz nadal żywy -- ostrzegam, że do dawania czy wspierania
    są powołane różne (i przeróżne) instytucje czy prawne osoby, choćby:
    MOPRy, MOPSy, ZUS, Caritas i masa różnych (i przeróżnych) pozarządowych
    organizacji, nierzadko biorących 1.5% dochodowego podatku...

    Dziś: nie ma dawnych szans; umysł już nie taki, jak dawniej; fizyczne
    zdrowie pozwala na niewiele...

    Życia nie można uratować...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'