  • Data: 2022-01-15 00:28:43
    Temat: Re: co z to Polsko?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobny? :-)

    > Baryłka ropy w 2008 chwilami dobijała 150 dolców, ze średnią gdzieś

    Pamiętam, jak czytałem wtedy poważne artykuły w Economiście o tym, że
    ropa jest po 150, a będzie po 200 i lepiej i tak musi być i z obszernym
    uzasadnieniem.
    Mam gdzieś ten numer Economista zachowany :-)

    > poniżej stówy, z drugiej strony dolar był znacznie tańszy niż obecnie
    > - wyrównało się.
    >
    > Porównaj kilo kiełbasy (najlepiej takiej samej), wizytę u lekarza,
    > miesięczny czynsz.

    Oczywiście, że sporo rzeczy podrożało, ale zarobki przez ostatnie
    kilkanaście lat szły do góry znacznie szybciej, niż ceny. Teraz jest
    czas na "korektę".

    > Choćby tu :-)
    > Pracujesz 5 razy "wydajniej"?

    Nie przypuszczam, ale mam za to 5 razy wydajniejszy komputer :-)