  • Data: 2022-01-15 03:15:06
    Temat: Re: co z to Polsko?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:mfg1ddukd72r.vd7ikv1moz1t.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Inflacja to wzrost cen, wiec nie musi usprawiedliwiac, bo jest.

    w sumie racja ale miałem na myśli w impulsie

    > Waluty tak mocno nie drozeja ... bo na zachodzie tez inflacja.

    niedobrze, powinny drożeć :/

    > Prywatnie tez coraz dluzej.

    ale dlaczego? rynek powinien się regulować sam.

    > No ale lekarz do ktorego nie ma kolejki, to widac zly lekarz :-)

    mówisz teraz o mechanikach.

    > A szerzej ... wyjechales na emigracje, a poziom zycia sie
    > wyrownuje. I sie moze okazac ze twoje zagraniczne niskie na
    > lokalne warunki zarobki nie zapewnią juz dostatniego zycia w
    > Polsce na emeryturze ...

    mówisz że ktokolwiek jeszcze zwozi kasę w nadziei że będzie z niej
    korzystał na emeryturze? :)

    > I tak i nie - bo ciagle zarobki mamy sporo nizsze ... ale rosna.
    > A inflacja spowoduje wzrost kursow.

    Miałem nadzieję że jak inflacja w górę to i waluty skompensują.
    ze będziemy mieli drugą Wenezuelę.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza