  • Data: 2021-03-29 11:42:48
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Mar 2021 17:39:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak jakos zalozylem, ze gdyby nam w roku umarlo dwa razy wiecej osob
    > niz normalnie, no to przeciez nadmiarowa liczba zmarlaby w kolejnym
    > roku.

    Ale dziwiłem się, skąd wziąłeś owe ~1-2 miesiące w zeszłym roku, zamiast 13
    wyliczone przez GUS.

    > Tak czy inaczej ... wiek sie wydluzy, i co z tymi, co przejda na
    > emeryture w tym roku?
    > Zmniejszy im sie wyplaty, czy los dla nich juz do smierci bedzie
    > szczesliwy ? :-)

    "Tegorocznym" emerytom wypłaty się zwiększy, bo zmalała oczekiwana długość
    życia. Kiedy epidemia minie i zostanie lepszy materiał genetyczny,
    przechodzący na emeryturę w następnych latach dostaną mniej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/