  • Data: 2021-03-30 12:07:03
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    >Tylko na co oni tak naprawdę umierali? (Na nieleczone choroby inne)

    No jak widac. 500 - na koronawirusa. 1000 - normalnie, ze starosci czy
    na inne choroby,
    500 ... jakies inne przyczyny - moze koronawirus niewykryty, moze
    nieleczone choroby, moze karetka nie dojechala na czas.

    >Śmiertelność wzrosła o 100%. Obłożenie szpitali... spadło. 0 40%. W
    >październiku i listopadzie. W porównaniu z tym samym okresem sprzed
    >roku.

    No wlasnie ... i to nam dalo taki skok w dlugosci zycia ?

    Moze i dalo, jesli "mlodsi staruszkowie" umierali, czy calkiem mlodzi.

    J.