  • Data: 2021-03-29 15:41:53
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Mar 2021 14:52:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dobre pytanie, ale czy potrafimy i kiedy zrobimy polska?

    Dlaczego nie potrafimy? Przecież mamy milion samochodów elektrycznych, sto
    obwodnic, posadzonych 500 mln drzew, mieszkania plus i na dokładkę prom,
    którego stępkę osobiście przybijał pan premier.
    Szczepionka to przecież małe miki przy rozmachu powyższych osiągnięć.

    > Ale zauwaz - zadne europejskie panstwo juz nie "zrobilo szczepionki",
    > tylko poczekali az im komercyjne firmy dostarcza.

    U nas też są firmy komercyjne.
    Zakład Produkcyjny ORLEN OIL w Jedliczu od początku pandemii wytwarza płyn
    do dezynfekcji rąk. Czemu nie dostarczy szczepionki? Jedno i drugie jest
    płynem.
    Może Wędzonka z Myślenic przestawi taśmy produkcyjne i zamiast parówek dla
    Orlenu zrzuci rynek szczepionkami.

    > I tak jestem pozytywnie doswiadczony, ze u nas jakos sie daje zrobic
    > 50 czy 100 tys testow genetycznych PCR dziennie.

    I w przeliczeniu na milion mieszkańców wyprzedzamy nieco Bułgarię. W UE
    plus UK Zajmujemy zaszczytne drugie miejsce, ale od końca.

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-koronawirus-i
    le-za-test-w-polsce-a-ile-w-innych-krajach-euro,nId,
    4782667

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek