  • Data: 2021-03-30 13:04:08
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Mar 2021 16:52:05 +0200, J.F. napisał(a):

    > Kto ich tam wie, ale licza pewnie po staremu.
    > Tylko czy to dobry sposob na liczenie w obecnej sytuacji.

    Średnia to dość prosta i dobrze zdefiniowana wartość statystyczna. Nie
    wiedziałem, że jej definicja się zmienia i zależy od sytuacji, ale nie
    jestem na bieżąco z wyrafinowaną matematyką.

    > Ale czy to sprawiedliwe bedzie. Szczegolnie, jak za rok nastapi
    > wydluzenie ... tez chwilowe.

    Ja tam nie wiem, co jest sprawiedliwe i dla kogo. Możesz zwrócić się do
    swego posła, żeby zmienić prawo i co roku przeliczać emerytury
    uwzględniając aktualną długość życia. Suteren będzie szalał z radości, że
    emka mu spada, bo ludzie żyją dłużej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek