  • Data: 2021-03-29 16:27:03
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1i6melkzmlgor.1a9h92sxxsp67.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Mon, 29 Mar 2021 14:52:35 +0200, J.F. napisał(a):

    >Dlaczego nie potrafimy? Przecież mamy milion samochodów
    >elektrycznych, sto
    >obwodnic, posadzonych 500 mln drzew, mieszkania plus i na dokładkę
    >prom,
    >którego stępkę osobiście przybijał pan premier.
    >Szczepionka to przecież małe miki przy rozmachu powyższych osiągnięć.

    No to sam widzisz.

    >U nas też są firmy komercyjne.

    Widac zajmuja sie czyms innym.

    >Zakład Produkcyjny ORLEN OIL w Jedliczu od początku pandemii wytwarza
    >płyn
    >do dezynfekcji rąk. Czemu nie dostarczy szczepionki? Jedno i drugie
    >jest
    >płynem.

    Nabijasz sie, nabijasz - ale co - powinien dostarczac ?
    Orlen ma alkohol, ma linie do butelkowania, plyn moze robic.

    A przeciez bedziemy mieli dwie fabryki szczepionek !
    https://300gospodarka.pl/analizy/kontrakt-mabionu-to
    -nie-wszystko-bedzie-druga-fabryka-szczepionki-przec
    iw-covid-19-w-polsce

    >I w przeliczeniu na milion mieszkańców wyprzedzamy nieco Bułgarię. W
    >UE
    >plus UK Zajmujemy zaszczytne drugie miejsce, ale od końca.

    >https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-koronawirus-
    ile-za-test-w-polsce-a-ile-w-innych-krajach-euro,nId
    ,4782667

    Ciekawe te liczby. Kazdego Dunczyka juz 4x przetestowano?

    Jestes pewien, ze to nie obejmuje tanich i szybkich testow
    papierkowych ?

    Testuja tam kazdego przy byle przeziebieniu ?

    J.