  • Data: 2021-03-29 14:52:35
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1jqor19ujwxad$.m4oqfekgoere$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Mon, 29 Mar 2021 11:12:35 +0200, J.F. napisał(a):

    >Dlaczego właściwie czekamy na kolanach na zagraniczne szczepionki i
    >jeszcze
    >ulotka do nich jest w obcych językach?

    Dobre pytanie, ale czy potrafimy i kiedy zrobimy polska?
    Za rok, za 10 lat ?

    >Taki Pfizer niby amerykański, ale założony przez Niemców, a BioNTech
    >nie
    >dość, że niemiecki, to wiodącą rolę odgrywa w nim małżeństwo
    >naukowców o
    >tureckich korzeniach: Ugur Şahin i Özlem Türeci.

    Widac oplaca sie ksztalcic imigrantow, a potem im placic tyle, aby nie
    wyjechali.

    Ale zauwaz - zadne europejskie panstwo juz nie "zrobilo szczepionki",
    tylko poczekali az im komercyjne firmy dostarcza.

    "My" robilismy to co umiemy - czyli surowice z ozdrowiencow.

    >Narodowy koncern paliwowo-parówkowo-prasowy powinien produkować
    >rodzime
    >szczepionki z husarskimi skrzydłami i zadziwić nimi cały świat.

    No widzisz, z tym jest taki klopot, ze jesli transformacja
    transportowa sie uda - to Orlen musi zmienic profil lub zakonczy
    dzialalnosc.
    Wiec powinien w cos nowego inwestowac.
    Stacje ładowania i wiatraki? Czy np tory i pociagi ?
    A ja sie nie tranformacja nie uda, to ropa i tak sie skonczy, niewiele
    pozniej.

    Z tym sie laczy temat samochodu - mamy liczyc na innych, czy oprocz
    Izery projektowac Huzara ? :-)

    Wiec biznes szczepionkowy ... ogolnie - czemu nie.
    Tylko mamy na to szanse ?
    Jak prezes zacznie zatrudniac rodzine i znajomych, to na pewno nie,
    ale nawet jak fachowo podejdzie ... wielkie inwestycje to sa.
    I zobacz jakie nowoczesne te szczepionki - mRNA, ciekawe, czy ktos w
    kraju opanowal te metode.

    A tu jeszcze dodaj zastrzezenia biskupow amerykanskich do jednej
    szczepionki, bo w produkcji sa uzywane ludzkie komorki z płodów.
    Jak to sobie u nas wyobrazasz ?
    Najpierw nam musi wirus wykosic emerytow i PiS musi przegrac wybory

    I tak jestem pozytywnie doswiadczony, ze u nas jakos sie daje zrobic
    50 czy 100 tys testow genetycznych PCR dziennie.

    J.