  • Data: 2021-03-30 13:52:35
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:11f6qvb4yy9sv$.1mty1y9zlmamb$.dlg@40tud
    e.net...
    Dnia Mon, 29 Mar 2021 16:52:05 +0200, J.F. napisał(a):

    >Średnia to dość prosta i dobrze zdefiniowana wartość statystyczna.
    >Nie
    >wiedziałem, że jej definicja się zmienia i zależy od sytuacji, ale
    >nie
    >jestem na bieżąco z wyrafinowaną matematyką.

    Oni licza przewidywana dlugosc zycia, a to nie jest prosta srednia.

    A prosta srednia ... co bys chcial usrednic ?
    I co by wyszlo ?

    >Ja tam nie wiem, co jest sprawiedliwe i dla kogo. Możesz zwrócić się
    >do
    >swego posła, żeby zmienić prawo i co roku przeliczać emerytury
    >uwzględniając aktualną długość życia. Suteren będzie szalał z
    >radości, że
    >emka mu spada, bo ludzie żyją dłużej.

    Przyjdzie Duda i dosypie pietnastke.
    Albo przyjdzie inflacja i bedzie podwyzka mimo wydluzenia zycia :-)

    Tym niemniej ... wezmiesz 4 emerytow z kolejnych rocznikow, i sie
    okaze, ze mimo podobnych zarobkow oni rozne emerytyrki dostana, a
    przeciez wszyscy szczepieni ...

    J.