  • Data: 2004-01-15 17:58:15
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1074156722.864944@e61.icnet...
    > Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i chce
    > pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!

    A gdzie jest napisane, że obdarowany ma prawo do zwrotu pieniędzy ????
    Najwyżej mając paragon, rachunek mogą mu wymienić wadliwy egzemplarz towaru.

    > Szkoda że się tak nie troszczą przyjmując zaplatę za towar (bez problemu
    > płacę kartą męża).

    Jeśli on stoi obok Ciebie, to w porządku.
    Jeśli zaś kiedyś Go przy Tobie nie będzie, a kasjerka będzie skrupulatna, to
    nie lamentuj, gdy Jego karta z Twoich rąk zostanie zniszczona, a Ty spędzisz
    długie godziny na zapleczu, albo w jakimś komisariacie. Jak będziesz się
    zbytnio buntować, ochrona może nie wytrzymać nerwowo i "zadbać" o interes
    właściciela karty.:-(
    Nie daj się zaskoczyć, bądź czujna:-)

    Na razie Twój problem wynika z niewiedzy, z "nie przeczytania instrukcji
    obsługi kart bankowych".
    Masz rację: "tak jest zawsze". Czemu? - przedpiścy wyjaśnili