eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWzory pism przeciwko bankom › Re: Wzory pism przeciwko bankom
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer
    01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media
    .com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
    l!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 17 Jun 2022 12:00:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.10.0
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <62ac3e24$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Wzory pism przeciwko bankom
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <62ac50b1$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1655460018 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 457 185.192.243.253:63655
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2144
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663665
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.06.2022 o 11:07, Dawid Rutkowski pisze:
    > Takie cuś przeczytałem ostatnio na mistrzowie.org:
    > "Przyszła dziś do nas do firmy kobieta i miała dwa pytania:
    > 1) Czy mamy jakąś pracę dla programisty, bo jej syn robi pracę dyplomową i będzie
    szukał pracy?
    > 2) Czy mamy jakiegoś programistę, który by napisał synowi program do pracy
    dyplomowej, bo on nie umie?"

    Kiedyś do firmy kolegi (siedziałem i piłem tam kawę) przyszedł jakiś
    przedstawiciel handlowy i proponował mu reklamę. To były czasy, gdy
    Internet tak sobie działał. Reklama miała polegać na tym, że jak ktoś o
    reprezentowanej przez niego firmy zadzwoni i zapyta o usługi świadczone
    przez mojego kolegę, to oni polecą akurat kolegę, a nie konkurencję.

    Problem był w tym, że już o firmie tego reklamodawcy nikt nie słyszał
    (by tam dzwonić), a po za tym przedstawiciel nie potrafił wyjaśnić, jak
    to zadziała, jak kilka firm o tym samym profilu zleci im reklamę. To
    było w Krakowie, a tam firm o podobnym profilu multum.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1