  • Data: 2022-06-19 10:53:31
    Temat: Re: Wzory pism przeciwko bankom
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 19 czerwca 2022 o 09:17:21 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Nie zauważyłeś ostatniego orzecznictwa, m.in. SN którego sygnaturę wrzuciłem na
    grupę.

    To zdecyduj się, czy denominowany czy indeksowany.
    Tematy bowiem coraz bardziej się w orzecznictwie rozdzielają.
    I w sumie nic dziwnego, bo banki zauważyły to lata temu, zmieniając udzielanie
    indeksowanych na denominowane, choć mechanizm wynikowy był ten sam, a indeksowane
    były wygodniejsze przy wypłacaniu.