  • Data: 2022-09-09 14:13:31
    Temat: Re: Właśnie dowiedziałem się, że jestem milionerem!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 3...@g...c
    om

    > Wy wszyscy też jesteście milionerami...

    : Zapewne jak Indianie w Oklahomie...
    : Stawka rośnie, Wałęsa dawał 100 milionów

    Pamiętam tylko 10kUSD na polską głowę.
    (dziś ta głowa ma znacznie większe zadłużenie)

    : od komuchów - teraz to raptem 10k, Jaruś już po 163k od hitlerowców,

    Ja bym wziął... Ale dlaczego JK nie wspierał EKopacz, gdy ta podobnie
    dawała? Dlaczego partia PiS wyśmiewała się wówczas z PO?...

    : a tu miliony pod ziemią i nawet nie złoty pociąg...

    Za kadencji PO-PSL Radio z Torunia wałkowało problem łupkowego gazu
    w Polsce. Ponoć wówczas nie było jasności co do istnienia owego gazu,
    gdyż o ewentualnym istnieniu decydowała cena dająca w efekcie opłacalność
    wydobycia.

    Teraz, gdy gaz drożeje, opłacalność wzrasta, więc gdzie ów gaz?...

    -=-

    Człowiek przygotowujący film (zwany w tym filmie redaktorem) nie ;) trafił
    swymi przewidywaniami w wojnę -- niemal rok temu zapowiadał od miliona do
    trzech milionów ukraińskich uchodźców w Polsce; teraz mamy już chyba ponad
    pięć milionów ukraińskich uchodźców w Polsce. Samą wojnę dobrze przewidział;
    opowiedział o rozbudowie polskiego wojska; obecności zachodnich specjalsów
    na wschodniej granicy...

    -=-

    Trochę to dziwne, że dookoła wszyscy coś mają -- a Polska nie ma...
    Kiedyś był węgiel, była miedź i siarka... Kariera ropy naftowej
    startowała z terenów obecnej Polski...

    -=-

    Jeszcze niedawno (w sierpniu?) Polacy nie chcieli dać Niemcom swego
    gazu. Dziś już słyszę, że Niemcy nie chcą dać Polakom swego gazu.

    -=-

    Gady spadają, Petersburg nie kocha Putina, obrona FR łamie się
    w wielu miejscach, setki ludzi zabijane są każdego dnia wojny,
    ludzki dobytek jest wyniszczany, zbliżają się zimne pory roku
    na północnej półkuli...

    Mocne słowa na K:

    Królewiec do Polski, Karelia do Finlandii, Kuryle do Japonii, Krym do Ukrainy...

    --