eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWedrowka ludow mBank -> VWBd. › Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!newsfeed
    00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Wed, 04 Feb 2004 21:35:58 +0100
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 32
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <i...@4...com>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075926986 21447 212.160.44.128 (4 Feb 2004 20:36:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Feb 2004 20:36:26 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:283059
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 04 Feb 2004 16:26:49 +0100, devnull <d...@n...net>
    wrote:

    >"Informujemy, że w związku ze znaczącym wzrostem liczby klientów wysyłających
    >poprzez Centrum Formularzy wnioski o otwarcie rachunków w Volkswagen Bank
    >direct, wydłużył się czas obsługi Państwa aplikacji i otwierania rachunków.
    >Szczególnie wielu klientów zdecydowało się otworzyć rachunki w Volkswagen Bank
    >direct w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Zapewniamy, że nasi konsultanci
    >skontaktują się telefonicznie z każdą osobą, która złożyła wniosek poprzez
    >Centrum Formularzy w możliwie najkrótszym czasie i procedura otwierania
    >rachunków będzie kontynuowana. Prosimy jednak o zachowanie cierpliwości -
    >Państwa wnioski zostaną umieszczone w bazie danych banku i będą kolejno
    >obsługiwane.
    Traktowanie nie do końca na serio, bo powinni zatrudnić ze 3-4 nowych
    konsultantów (nawet na miesiąc czy 2), żeby ten ruch rozładować, a nie
    powiadamiać tylko, że się przedłuży czas oczekiwania.

    >Zapewniamy Państwa, że podjęliśmy już odpowiednie kroki, aby wszystkie wnioski
    >o otwarcie rachunków zostały jak najszybciej obsłużone. Pragniemy także
    >podziękować osobom otwierającym rachunki w Volkswagen Bank direct za docenienie
    >wysokiej jakości naszej oferty. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli
    >Państwa powitać w gronie Klientów banku. "
    Mam nadzieję, że to zapewnienie oznacza zatrudnienie nowych
    konsultantów (lub innych obrabiaczy wniosków) to może mi mój token w
    końcu przyślą ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1