  • Data: 2004-02-04 20:35:36
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Feb 2004 20:38:10 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >konkurencji odpowiednio 5,2 tys. i 2,6 tys. zł).Wyniki takie związane były
    >miedzy innymi z wybranym kryterium zarobków potencjalnych klientów, do
    >których kierowana była kampania promocyjna banku. Początkowo kwota ta

    Bzdura, na poczatku przez dlugi czas VWBd nie prowadzil zadnej widocznej
    kampanii promocyjnej. Wyniki finansowe jakie w koncu podal byly dla wielu
    zaskoczeniem.

    >Ja sie pytam - i ja moge podac troche argumentow. A Ty? Caly czasz piszesz
    >tylko w kategorii - "wydaje mi sie".

    Twoje argumenty obrazuja przeszlosc, a terazniejszosc jaka widze dookola siebie
    jest taka, ze ludzie z wysokimi dochodami i/lub oszczednosciami wycofuja je z
    mbanku, znam tez pare osob o wysokich dochodach (informatycy), ktorzy planowali
    zalozyc konto w mbanku jako swoje pierwsze lub drugie wirtualne konto, a teraz
    mowia, ze po tych zmianach nie zaloza konta w mbanku tylko w VWBd.
    Klienci z oszczednosciami maja oszczednosci dlatego, ze potrafia liczyc i
    oszczedzac...

    >O rany. Spale sie ze wstydu. Ale mi glupio. O cholera.

    Najwyrazniej, skoro sie tak naprodukowales w tym poscie. ;P

    >mBank wybral inna droge - radykalniejsza. Ja mimow szystko uwazam, ze bilans

    Mowmy szczerze: droge glupsza. Oni sami zapomnieli jaki kit od lat wciskali
    swoim klientom: http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html i nie przewidzieli
    co sie stanie.

    >wyjdzie na polus, bo pozbedzie sie klientow, ktorzy byli jedynie zrodlem
    >kosztow, nic nie dodajac. Mase krytyczna juz dawno przekroczono - wiec nie

    Ciekawe jak ta oplata ma sprawic, aby pozbyc sie takich klientow, oni przeciez
    konta nie beda z tego powodu likwidowac. Kazdy tu przeciez sypie jak z rekawa
    przykladami jak to mozna bylo zrobic madrzej, jesli rzeczywiscie chodzilo o
    pozbycie sie takich klientow...
    Poza tym BRE Bank zarabia na kredytowaniu przedsiewziec gospodarczych, to jest
    prawdziwe pole do zarobku, mbank mial byc i de facto w wiekszosci jest tylko
    zrodlem taniego pieniadza, wiec ta cala gadka o tym, ze mbank sam przez sie ma
    przynosci dochod to tylko mydlenie oczu. Najwyrazniej ktos zle zarzadzal BRE
    Bankiem, czyli kredytowano zle inwestycje, to teraz nawet mbank na sile chca
    zrobic napredce dochodowy z tego powodu.

    >Bo ci, ktorzy mieli tam przelackase ze wzgledu na 0,1 wyzsze oprocentowanie
    >zrobili to juz dawno. No wiec?

    Nie wszyscy, ja pomimo posiadania konta w VWBd od poczatkow jego istnienia, od
    pewnego czasu niewiele w nim mialem, a duzo w mbanku, a teraz bedzie odwrotnie.

    dn