  • Data: 2004-02-04 21:38:44
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > A moze po prostu popelnili blad?
    > O tym, ze ten bank byl zle zarzadzany swiadczy fakt, ze prezes
    > Lachowski w jednym z wywiadow mowil o osiagnieciu rentownosci na
    > przelomie 2002/2003 - skoro sie nie udalo to znaczy ze byl zle
    > zarzadzny, a teraz chwytajac sie brzytwy jeszcze bardziej sie
    > pograzaja.

    Stary daj spokoj. Powiedz mi ktory bieznes jest lepszy - ten ktry wczesniej
    sie zwroci czy ten ktory zroci sie pozniej?
    A teraz odpowiedz kiedy osiagnie bep VW Bank, kiedy mBank, a kiedy Inteligo?
    Nie odpowiadasz zupelnie na moje pytania.
    Szkoda z toba gadac.
    Nie osiagnal zakladanych zyskow, bo zmieniala sie sytuacja na rynku - nikt
    nie przewidywal wielu rzeczy, a na wiele Lachowski nie mial wplywu.
    Byc moze od razu bylo bledem oferowanie wszystkich uslug za free i teraz
    poprawil?
    Jakie masz powiedz szczerze dane na temat tego o czym piszesz? Jakie masz
    doswiadczenie/wyksztalcenie, zeby stwierdzac to wszystko z cala pewnoscia?
    I najwazniejsze - jaki konkretnie popelnil blad, skoro jestes taki madry? :D
    Podaj przyklad - wyliczenia, oraz alternatywna droge.
    Mysle, ze dasz sobie rade.
    Jak dla mnie EOT