  • Data: 2004-02-04 21:08:14
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 Feb 2004 21:35:36 +0100, devnull <d...@n...net>
    wrote:

    >Twoje argumenty obrazuja przeszlosc, a terazniejszosc jaka widze dookola siebie
    >jest taka, ze ludzie z wysokimi dochodami i/lub oszczednosciami wycofuja je z
    >mbanku, znam tez pare osob o wysokich dochodach (informatycy), ktorzy planowali
    Kurcze to prawie dogmat ... wysokie dochody ... informatycy ... aaaaa
    ... gdzie tak jest ? znam paru łebskich informatyków którzy zarabiają
    śmiesznie :((. Naprawdę łebskich ...

    >Mowmy szczerze: droge glupsza. Oni sami zapomnieli jaki kit od lat wciskali
    >swoim klientom: http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html i nie przewidzieli
    >co sie stanie.
    Wiesz co ? Chyba trzeba się do tego przyznać, bądź mężczyzną, po
    prostu dałeś się nabrać na zwykłą głupawą reklamę, tak samo zresztą
    jak i ja ;). To był tylko marketingowy bełkot i nic więcej, dlatego
    można było tak łatwo wytrzeć sobie nim to i owo :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com