  • Data: 2016-04-08 18:08:32
    Temat: Re: VW likwiduje tokeny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08-04-2016 o 10:56, Olin pisze:

    >Z podejścia praktycznego pewnie wystarczy powiedzieć że nie ma się
    >telefonu.

    Zartujesz. Bank sie zdecydowal na taka zmiane, i myslisz, ze mu brak
    telefonu bedzie przeszkadzal ?

    >Podejście formalne to poinformowanie banku że nie otrzymało się
    >żadnego regulaminu ze zmianą warunków korzystania z konta.

    No to wysla, i za 30 dni beda cie mieli w powazaniu :-)

    >Bank nie ma prawa blokować Ci dostępu do środków tylko dlatego że
    >mają takie widzimisię.

    Ma prawo zmienic umowe, a Ty w podanym terminie akceptujesz zmiany
    albo zamykasz konto :-)

    >Mogą oczywiście zmienić regulamin ale nie może się to stać z dnia na
    >dzień - muszą o tym poinformować z wyprzedzeniem.

    No to jak widac - przedluzyli na miesiac, przedluza moze i na drugi, w
    koncu im sie znudzi i poinformuja regulaminowo :-)

    Jeszcze jest wersja "nie ma pan telefonu, a to bardzo chetnie panu
    pomozemy zawrzec umowe abonamentowa" :-)

    J.