  • Data: 2016-04-08 16:22:53
    Temat: Re: VW likwiduje tokeny
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-04-2016 o 10:56, Olin pisze:

    > Coś - jak już pisałem - infolinka sprawdzała, co trwało ze dwie minuty, ale
    > nie wiem jakie są kryteria łaski. W każdym razie dzisiaj się skutecznie
    > zalogowałem, tzn. wróciła opcja "pomiń" na pierwszym ekranie i mogę
    > normalnie działać, dopóki nie kupię jakiegoś złoma do odbierania esemesów.

    Z podejścia praktycznego pewnie wystarczy powiedzieć że nie ma się telefonu.
    Podejście formalne to poinformowanie banku że nie otrzymało się żadnego
    regulaminu ze zmianą warunków korzystania z konta.
    Wątpię żeby w pierwotnej umowie/regulaminie był zapis że do zawarcia
    umowy wymagane jest podanie nr telefonu.
    Bank nie ma prawa blokować Ci dostępu do środków tylko dlatego że mają
    takie widzimisię.
    Mogą oczywiście zmienić regulamin ale nie może się to stać z dnia na
    dzień - muszą o tym poinformować z wyprzedzeniem.